Slogan strony nie został ustawiony.

Mniejszy tekst nie został ustawiony.

Regulamin serwisu internetowego Sezonowa Krowa

Ostatnia aktualizacja 19.10.2023r.

§1. Definicje

  1. Operator - także operator systemu - podmiot dostarczający technologię serwisu do obsługi strony internetowej restauracji i zamówień online jest Maretto Michał Kabziński, ul. Sikorskiego 22/5, 62-200 Gniezno, NIP: PL784-214-28-79.
  2. Sprzedawca - podmiot będący administratorem niniejszej witryny internetowej (https://sezonowakrowa.nagloda.pl/): Roland łuków, Stary Rynek 12a 12a 62-230 Witkowo, NIP: 7842526781
  3. Klient - osoba fizyczna dokonująca zakupu poprzez złożenie Zamówienia w Serwisie od Sprzedawcy, według oferty dostarczonej przez Sprzedawcę.
  4. Oferta - lista produktów, które Sprzedawca jest w stanie dostarczyć Klientowi. Lista produktów, które prezentuje Sprzedawca w witrynie sezonowakrowa.nagloda.pl.
  5. Zamówienie - to czynność prawna dokonywana za pośrednictwem Systemu Informatycznego, podczas której Klient wyraża wolę zakupu zamówionych produktów i usług zgodnie z ich opisem oraz ceną.
  6. Płatność - czynność polegająca na zapłacie ceny za zamówienie w wybrany, określony w Regulaminie sposób podczas składania zamówienia.
  7. Administrator danych osobowych - Roland łuków, Stary Rynek 12a 12a 62-230 Witkowo
  8. Podmiot przetwarzający dane osobowe - Maretto Michał Kabziński, ul. Sikorskiego 22/5, 62-200 Gniezno, NIP: PL784-214-28-79.

§2. Postanowienia ogólne:

  1. Niniejszy dokument, w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, jest Regulaminem. art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)
  2. Oferta zawarta w niniejszym serwisie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 KC, a jedynie propozycję złożenia zamówienia przez Klienta.
  3. Operator, Restauracja Partnerska, Użytkownik oraz Klient zobowiązują się do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu.
  4. Operator systemu nie stanowi podmiotu biorącego udział w sprzedaży Potraw, a jedynie dostarcza technologię i administruje proces składania zamówienia. Stronami zawierającymi umowę sprzedaży są Użytkownik (w momencie zamówienia stający się Klientem) oraz Sprzedawca.

§3. Przyjmowanie i realizacja zamówień:

  1. Warunkiem skorzystania z serwisu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
  2. Klient składając zamówienie zobowiązuje się podać swoje prawdziwe i kompletne dane adresowe oraz kontaktowe.
  3. Klient składając zamówienie przyjmuje do wiadomości, że składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potwierdzenia poprawności złożonego zamówienia i jego danych za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej. W przypadku braku kontaktu z Klientem, podania niepełnych danych, podejrzenia wprowadzenia fałszywych danych, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia za podaniem przyczyny.
  5. Sprzedawca określa obszar, w granicach którego oferuje Użytkownikom możliwość złożenia Zamówienia z dostawą.
  6. W przypadku podania przez Klienta adresu dostawy, który nie mieści się w obszarze dowozu Restauracji, Serwis wyświetli taką informację, a złożenie Zamówienia z dostawą nie będzie możliwe. Jedyną opcją będzie odbiór na miejscu.

§4. Wymagania techniczne:

  1. Warunkiem technicznym prawidłowego korzystania z Systemu i świadczonych za jego pomocą usług jest posiadania urządzenia końcowego z dostępem do publicznej sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari w możliwie najnowszej wersji.

§5. Formy płatności:

  1. Operator systemu dostarcza technologię, dzięki której Sprzedawca oferuje Klientom rózne formy płatności za złożone zamówienia.
  2. Szczegółowe informacje na temat polityki prywatności (w tym używania cookies) zawiera Polityka Prywatności dostępna dla wszystkich Użytkowników oraz Klientów na stronie sezonowakrowa.nagloda.pl zakładka polityka prywatności.
  3. Warunkiem technicznym prawidłowego korzystania z Systemu i świadczonych za jego pomocą usług, jest posiadanie urządzenia końcowego z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari.
  4. W przypadku zakończenia płatności niepowodzeniem, Zamówienie nie zostanie przekazane do Sprzedawcy, a Klient będzie miał możliwość ponowienia Zamówienia.

§6. Prawo odstąpienia od umowy przez Klienta:

  1. Przed spełnieniem świadczenia przez Restaurację, Klient może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, przy czym uprawnienie to może być wykonane do momentu, w którym Restauracja nie przystąpi do realizacji zamówienia.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązuje się poinformować o tym Restaurację niezwłocznie po złożeniu zamówienia, ale nie później niż do momentu rozpoczęcia jego realizacji przez Restaurację. Odstąpienie od umowy następuje w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez kontakt telefoniczny z Restauracją. Po tym czasie zamówienie nie może być odwołane ani zmienione, chyba że Restauracja wyrazi na to zgodę. Poinformowanie Restauracji o chęci odstąpienia od umowy w jakikolwiek inny sposób (np. za pomocą poczty elektronicznej) nie jest wystarczające do skutecznego odstąpienia od umowy.

§7. Licencje:

  1. System Informatyczny, jego wygląd i treści, kod źródłowy są chronione polskim oraz międzynarodowym prawem autorskim.

§8. Reklamacje:

  1. Reklamacje dotyczące Zamówienia, prezentowanej Oferty, Dostawy należy kierować bezpośrednio do Restauracji, której reklamacja dotyczy. Operator nie rozpatruje reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Restaurację.
  2. Reklamację dotyczącą usług Restauracji, Restauracja rozpatrzy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
  3. Reklamację dotyczącą usług Operatora, Operator rozpatrzy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, telefon, adres e-mail, datę złożenia zamówienia, datę realizacji zamówienia, wskazany adres realizacji zamówienia, login Klienta oraz szczegółowy opis składanych zastrzeżeń.
  5. Reklamacje dotyczące usług Restauracji należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres sezonowakrowa@gmail.com.
  6. Reklamacje dotyczące usług Operatora należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres reklamacje@nagloda.pl.

§9. Postanowienia końcowe:

  1. W sprawach nieregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.